۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۱۰۶۰۳

دولتی که به دنبال تحقق شعار تدبیر و امید است...!

پس از گذشت 100روز از آغاز فعالیت دولت یازدهم و ارائه گزارش توسط رئیس جمهور، هنوز اقدام اساسی در بسیاری از مسائل اقتصادی، فرهتگی، عمرانی، سیاسی و اجتماعی کشور شکل نگرفته است.
دولتی که به دنبال تحقق شعار تدبیر و امید است...!
متاسفانه بعد از ۱۰۰ روز سپری شدن از عمر دولت روحانی علی رغم شعار انتخاباتی معروف، چه در بحث انتصابات و چه در بحث اقتصاد و  هم در  دیپلماسی سیاسی و چه در بحث فرهنگی، امید و تدبیری به معنای عام و تام کلمه از این دولت دیده نشد ه است.


در بحث انتخابات استانداران، شاهد این هستیم که افرادی در سطح بالاترین مدیریت عالی استان ها قرار می گیرند که عمر سیاسی شان تمام شده بوده و خودشان از انتخاب خودشان شگفت زده شده اند.

آیا این شایسته سالاری بود که آقای روحانی به طرح این شعارمی پرداخت؟ همچنان که دیده شده است، در بحث انتخاب معاونان و وزرا به مراتب وضع وخیم تر از انتصاب برخی  استانداران است.

در زمینه های اقتصادی، در طول این ۱۰۰ روز دولت نه تنها در بحث تورم چندان موفق عمل نکرد، بلکه خود نیز در پاره ای از موارد به تورم دامن زد ودر بحث سیاسی هم علیرغم تمام تلاشهای دانشمندان هسته ای ایران و شهدای گرانقدری که در این راه تقدیم گردیده، قطعنامه ژنو با وجود قاطعیت ایران اسلامی از مواضع خود، این باور را به وجود آورد که تلاش این دانشمندان گمنام تا حدی بیهوده و بی نتیجه باقی مانده است.

در بحث فرهنگی هم که متاسفانه جامعه روز به روز در برخی شاخصه ها اعم از حجاب و فحشا 
درست است که مردم به دنبال تغییر بودند و آن را با رای به روحانی ثابت کردند  اما  تغییر آرمانها و ارزشها ملاک آنها نبوده است.
باید منتظر ماند و دید که آیا این 100 روز که به منزله شناسایی مشکلات و چالش ها تلقی می شود، چه نتایج در خوری را در بردارد...
مرجع : استید برتر بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۴:۲۶

12 Feb 2020